joi, 2 noiembrie 2023

PREZENTARE CLASA DIGITALA - Prof.Inv.Primar Stoica Marieta

 

PLATFORE DIGITALE ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR ȘI GIMNAZIAL

Prof.înv.primar:Stoica Marieta

Platforme digitale –învățământ primar și gimnazial

Educația digitală  reprezintă o modalitate inovatoare prin care tehnologiile moderne și instrumentele digitale sunt integrate pentru a sprijini procesul de predare și învățare astfel încât elevii  să poată asimila mai ușor și rapid informațiile. Pe măsură ce tehnologia continuă să avanseze,  trebuie să optimizăm  procesul de predare invățare prin personalizarea instruirii în funcție de nevoile individuale ale elevilor și cerințele școlii.Acestea platforme digitale pot fi colaborative: elevii pot încărca teme pe avizierul creeat de profesor, pot aprecia temele colegilor sau pot realiza aviziere virtule multimedia, în echipă, pentru a demonstra o idee, pentru a susține o prezentare, pentru  indica și comenta resurse relevante pe o temă  dată. Am realizat jocuri educative cu ajutorul aplicatiilor, dar și materiale ce pot fi utilizate în procesul de predare –învatare- evaluare, intr-un mod interactiv.

S-a prezentat diseminarea proiectului Erasmus.

 Diseminarea este mai mult decât distribuirea unor informaţii sau facilitarea accesului la informaţii, ci presupune creativitate și inovare, având mai multe ipostaze.

§      Diseminarea pentru informare aducere la cunoştinţă: distribuirea informaţiilor prin raportare, publicaţii, prezentări la conferinţe, email-uri şi site-uri web

§      Diseminarea pentru înţelegere: distribuirea informaţiilor în vederea atingerii unui scop (ateliere de lucru, jocuri). Necesită interacţiune cu cei care sunt implicaţi în proiect.

Diseminarea pentru acţiune: are un scop bine definit/direcţionat, este sistematică, pro-activă, presupune implicare, este bazată pe dovezi, presupune adaptare şi implementare, care au ca rezultat schimbări în practică

PREZENATAREA  AICI

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.