ACEASTA PAGINA CONTINE MATERIALELE CREATE DE PROFESORII SCOLII GIMNAZIALE JARISTEA IN URMA PARTICIPARII LA PROIECTULUI ERASMUS +, KA122-SCH - Short-term projects for mobility of learners and staff in school education „ITinerarii e integrare pentru școli rurale”, nr. de identificare proiect 2022-1-RO01KA122-SCH-000073803
DENUMIRE MATERIAL |
LINK ACCESARE |
|
|
Ghid „Teaching basic skills for disadvantaged students- a non formal approach’’ |
AICI |
|
|
|
|
DENUMIRE |
LINK |
PREZENTARE „Jocul didactic- metodă non formală în educația incluzivă” |
|
PREZENTARE Practici educaționele
de success pentru integrarea în mediul rural |
|
PREZENTARE Clasa digitala |
|
PREZENTARE Bullying-ul - abordare
și combatere |
|
PREZENTARE Competențe de
literație în ciclul primar - Metoda ABEL |
|
PREZENTARE ,, PLATFORME
DIGITALE ÎN ÎNVĂȚĂMANTUL PRIMAR
ȘI GIMNAZIAL’’ |
|
PREZENTARE ITinerarii de
integrare pentru școli rurale Curs’’Make technology
your friend!” |
|
PROIECT DIDACTIC IMPORTANTA RECICLARII |
|
PROIECT DIDACTIC ,,Divizibilitatea
numerelor natural,, |
|
PROIECT DIDACTIC PARADA COSTUMELOR ECO |
|
CDS MATEMATICA DISTRACTIVA |
|
GHID NON FORMAL FOR
INCLUSION |
|
RED Utilizarea
calculatorului în procesul educaţional - instruirea asistată de calculator |
|
RED ”Tur virtual a
Muzeului Louvre” |
|
CDS Programa școlară
pentru opționalul ”Performant la un click
distanță” |
|
RED Platforma KAHOOT în
evaluarea cunoștințelor elevilor |
|
PLANIFICAREA
ACTIVITĂŢILOR DIN CADRUL CERCULUI DE TIC ”PERFORMANT LA UN CLIK DISTANȚĂ” |
|
PROIECT DIDACTIC Realizarea unei
coperți de carte |
|
PROIECT DIDACTIC Tema 1 Coordonarea
în manevrarea de obiecte Tema 2 Dribling
multiplu |
|
GHID DE BUNE PRACTICI INOVATIE IN EDUCATIE
IN ERA DIGITALA |
|
REFERAT Integrarea copiilor cu
C.E.S. în învățământul de masă |
|
RED „Relația dintre
sărbătorile religioase şi alte sărbători” |
|
PROIECTUL EDUCAŢIONAL ”STOP BULLYING!” |
|
PROIECT DIDACTIC Resursele naturale și
valorificarea acestora |
|
PROIECT DIDACTIC Trăsături morale ale persoanei
: „Vă rugăm spuneți NU actelor violente!” |
|
PROIECT DIDACTIC Înmulțirea unui număr
de trei cifre cu un număr de o cifră |
|
PROIECT DIDACTIC Exercitii de
consolidare a citit- scrisului |
|
PROIECT DIDACTIC ,,România în al doilea
război mondial” |
|
PROIECT DIDACTIC Primul Razboi Mondial |
|
GHID DE BUNE PRACTICI INOVATIE IN EDUCATIE
IN ERA DIGITALA |
|
GHID „TEACHING BASIC SKILLS FOR DISADVANTAGED STUDENTS- A NON FORMAL APPROACH’’ |
|
Ghid ITinerarii de
integrare pentru școli rurale” |
|
PLAN REMEDIAL PENTRU
INTEGRAREA COPIILOR CU DIFICULTĂȚI LA
ÎNVĂȚĂTURA |
|
PROGRAM REMEDIAL
LITERAȚIE ȘI RAȚIONAMENT MATEMATIC |
|
SELECȚIE ELEVI
BENEFICIARI AI PROGRAMULUI DE REMEDIERE ȘI
INCLUZIUNE PROGRAMUL DE REMEDIERE
ȘI INCLUZIUNE PENTRU ANUL ȘCOLAR
2022-2023 |
|
MATRICE ANALFABETISM |
|
MATRICE PENTRU
IDENTIFICARE ELEVI CU RISC BULLYING ȘI EȘEC ȘCOLAR |
|
CURRICULUM LA DECIZIA
ȘCOLII MAGIA CĂRȚII |
|
PREZENTARE JURNAL MOBILITATE MALTA |
|
PREZENTARE METODA LITERATIE ABEL |
|
PREZENTARE SCOALA GIMNAZIALA
JARISTEA |
|
PROIECT DIDACTIC „Suntem diferiți, suntem speciali” |
|
CDS „CĂLĂTORIE ÎN LUMEA
EMOȚIILOR” |
|
CUNOAȘTREA MEDIULUI |
|
EDUCATIE PENTRU SANATATE |
|
FRANCEZA |
|
FRANCEZA |
|
| |
GEOGRAFIE |
|
GEOGRAFIE |
|
GEOGRAFIE |
|
GEOGRAFIE |
|
CUNOASTEREA MEDIULUI |
|
ÎNVĂȚĂMÂNT PREȘCOLAR |
|
ÎNVĂȚĂMÂNT PREȘCOLAR |
|
ÎNVĂȚĂMÂNT PREȘCOLAR |
|
INVATAMANT PRIMAR |
|
STIINTE ALE NATURII |
|
CUNOAȘTEREA MEDIULUI |
|
CUNOAȘTEREA MEDIULUI |
|
ISTORIE |
|
ISTORIE |
|
ISTORIE |
|
LB ROMANA |
|
LB. ROMANA | https://learningapps.org/watch?v=phqrh9x6a23 |
|
|
LB. ROMANA |
|
LB. ROMÂNĂ |
|
M.E.M. |
|
MATEMATICA |
|
MATEMATICA |
|
MATEMATICA |
|
MATEMATICA |
|
MATEMATICĂ |
|
INVATAMANT PRIMAR |
|
RELIGIE |
|
SPORT |
Niciun comentariu :
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.